Thursday, October 30, 2014

"Zastoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!"

I evo me ponovo posle dugog dana. Sada je 9:29 u noc i evo me za kompom. Danas nisam lose proveo dan, bio sam u skoli i na kraju celog dana sam se okupao sto mi je najvise prijlao. A posto ja imam podugacku, ali veoma gustu, kosu meni se sva nabudzi i bude cakum pakum posle pranja. Sutra posle skole idem kod drugarice na slavu i nadam se da ce biti super. E, sad, zasto sam dao naslov ""Zastoooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!"", e pa zbog ovoga. Proslo je jedno 3 dana od kada sam snimio novu igricu od 4 GB koja se zove Smite, i, sta se desi mozete da zamislite. Posto nije Google Chrome nije dobro radio i jos po neke stvari malo je kocio posto je bio Windows 7 i mnogo je zauzimao u C particiji. I moj otac odlucio da digne sistem. Naravno ja sam pre dizanja sistema ubacio Smite folder igrice u D particiju sa misljenjem da ce da radi. Medjutim kada smo digli sistem i sve drajvere posnimali, da udjem na Smite nece, ja reko mozda ako drugi put probam radice. Ma kaki ne da otvori. I tada sam probao sa interneta da skinem i ubacim u taj folder mislio sam da su potrebni neki fajlovi. Kada sam ja vido da to mora ponovo da se snima ja sam pao u nesvest. A zasto? E pa zato sto prvi put kada sam snimao Smite trajalo je 5 h, a sada isto i onda sam viknuo"Zastooooooooooooooooooooooooo!!!",i eto zato mi se zove ovaj post tako (nmg ponovo da pisem :D).

No comments:

Post a Comment