Friday, October 17, 2014

Kod Mog druga Bogdana

Danas sam isao posle skole kod mog druga Bogdana Prelica. Trazio je da mu snimim igru sa dva CD-a. Kada smo to odradili igrali smo malo Minecraft i Pes 2012 (nju smo snimili)da je isprobamo. Posle smo otisli napolje i krenuli na neki terencic (uopste nije teren)kad ono neki ljudi uce da voze (obuka vozaca). Ja reko:"Kako cemo sad da igramo da pogodimo u kola pukne staklo bre.",a on je lagano reko da igramo pored njih. Kako smo igrali doslo je jos dvoje za obuku vozaca. Jedni su odma zauzeli mesto a drugi preuzeli mesto de su oni prvi radili (kada smo dosli). Tako da sam se lepo proveo. XD Nudili su me 15 minuta da jedem ali nisam hteo jer nevolim bas da jedem u gostima (osim kod svog najboljeg druga Nikole Zorica). Evo sada sam igrao sa sestrom Super Mari0 Portal i bas smo se zabavili. Kasnije cu na spavanjac. Srecan sam sto sutra ne idem u skoluuuuuuu juhuuuuu!!!

No comments:

Post a Comment