Saturday, October 18, 2014

"Zar mogu tako brzo da zaboravim sifru!!!"

Danas je 18.10.2014.godina. Lepo mi je bilo danas osim dva momenta. Prvi je kada sam polomio flasu punu vina, a drugi kada sam se nervirao oko ulogovanja jedne online igre. Sedeo ja na krevetu gledao "Viasat Nature"kanal i bacao svog plisanog Pink Pantera u vis (nisam beba :( !!!). Odjednom mi ode pored kreveta de je stajala ta flasa...padne na nju...ja zamahnem rukom da dohvatim P.P.(Pink Pantera)...i... udarim rukom u... flasu... ona se preturi... razbije... i svo vino se prospe. Tepih je bio crven pa sam morao pola sata da ribam da se boja smanji na tepihu. Kasnije kada sam ocistio, otisao sam za kompjuter i posto nije radila moja omiljena igrica Minecraft razmisljao sam i razmisljao...i setio se. Reko sam:"Uff, otkad nisam igrao Club Penguin. Aj' sad cu se ponovo registriram pa da malo igram.". Sve je islo po planu osim..,kada sam trebao ponovo da se ulogujem. Ukucao sam Penguin Name dobro ali.., password nisam razmisljao sam i reko:"Zar mogu tako brzo da zaboravim sifru!!!". Posto znam i kako da promenim sifru, uradio sam i zapisao novu sifru i poceo da se logujem. Tog puta sam uspeo da pogodim sifru. A kada sam zaboravio prvu sifru razmisljao sam:"Da li je ime i prezime moje simpatije da li je s********101 ili neka druga sifra... hmmmmm...". I tako je prosao moj "lep"dan kuci. Evo i sada je igram i radujem se ako znate neke dobre online igrice samo preporucite dole (u komentare) pa cu videti da li mi se svidja i igrati. Hvala za ponudjene igrice u napred :D.

No comments:

Post a Comment