Wednesday, October 15, 2014

Moji prvi video snimci objavljeni na youtube-u

Moj tata je danas nasao jednu smesnu sliku zbog koje sam vristao. Evo da vidite koja je ta slika XD


Hahahahahaha "Kakva je voda?" mislim stvarno. Danas sam se malo zezao sa mojim drugom Nikolom Vujanovicem preko skype sa kamericom (pokazivali smesne face i smesne fore). Uz igru pricanje i smeh igrali smo i igricu Minecraft. objavicu sada ovde 3 snimka koja sam snimio ja kao youtuber.

Hahahaha to je moj prvi video koji sam snimio. A ovo je drugi. Izvinite drugi video nemogu da pronadjem ali evo ga treci.


Jeste da sam koristio cheat (zbog toga se izvinjavam zaboravio sam da iskljucim) a da nisam smeo ali nmvz sledeci video bi trebalo skorije dok kupim nove slusalice ove stare su mi crkle. Pa nadam se da cu uskoro kupiti nove sluske. Cao!!!

No comments:

Post a Comment